ny header

Har bytt header och fixat lite smått på bloggen. Men det är en sak som jag inte får till, och det är på menyn på vänstra sidan, efter widgeten där ni kan klicka och kolla på videoinlägg, så är det värsta hoppet innan man kommer ner till senaste inläggen. Hur får man bort det? Är det någon som vet? Jag är ingen expert på kodmallar och stilmallar och grejer, men det mesta brukar jag ändå lyckas lista ut när jag testar lite, men just det där funkar inte. Glad om någon kan hjälpa till!
Vad tycker ni om headern btw? Har tänkt att ha den här lite längre än den förra, haha.

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

Fin!<3

2011-03-06 @ 18:05:53
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0