problem solved!

Hej på er!
Gick ut på en lite promenad förut för att vädret var så härligt. Dock blåste det en del, så det blev ingen lång sväng.
Sen när jag hade satt på mig skinnjackan jag köpte för ett par veckor sedan så blev jag lite osäker på storleken, tyckte plötsligt att den kändes för stor. Ringde till affären, och fick byta storlek trots att bytesrätten gick ut för ett tag sen. Så jag åkte in och provade och kom hem med en storlek mindre. När man köper en jacka som är såpass dyr och i äkta skinn så vill man ju att det ska kännas helt rätt. Kände direkt att det var den storleken jag skulle ha, så nu känns det mycket bättre! Det var sista 34:an i stan, ibland har man tur :p
Har nyss ätit och nu blir det chill! Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0