storfirande, wihuu

Hej! Är allt bra med er?
Mig mig är det super! Har haft en jättebra födelsedag och har fått ännu fler gratulationer än när jag skrev förut. Och det märktes verkligen att det var min födelsedag idag, for sure. Fick nämligen ett stort paket i eftermiddags, direkt från UK! Vad som fanns i det paketet får ni se i morgon eller senare i veckan. Jo, jag gillar att dra ut på spänningen, mahahhaha :)
Har kollat på Top Model och slappat ikväll. Bara två kvar nu då! Men jag fattar inte att Ann är i final, seriöst? Visst, hon har tagit ett par superfina bilder, men that's it. Hon är alldeles för blyg, en helt platt personlighet och en självsäkerhet på noll. Kan man verkligen vinna America's Next Top Model då? Människan behöver ju hjälp.. Men ja, hon kommer säkert vinna bara för att jag säger att hon inte borde det.. Men jag lovar, det finns någon i hela Amerika som är bättre, men att man då väljer henne? Eller okej, jag vet ju inte vem som vinner än, men att hon har kommit till final tycker jag är helt ofattbart. Aja,..
Ska sova om ett tag. Godnatt och sov gott alla söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0