PAUL FRANK IS YOUR FRIEND

Hej! :) Jag är speedad.


Sprang en sväng förut, mysigt med motvind och grejer (y) Men det gick rätt hyfsat ändå.
Resten av kvällen har jag pluggat. Eller ja, inte hela kvällen precis. Tog rätt många pauser och den senaste en och en halva timmen har jag varit för speedad och exalterad för att kunna koncentrera mig. Jo, låter som ett litet barn med koncentrationsproblem? Precis vad jag känner mig som också haha.
Nu ska jag fixa lite till i morgon och sen försöka varva ner lite. Anledningen till varför jag är så uppvarvad? Checka morgondagens datum så kanske det ringer en liten klocka i huvudet.. Om inte, så kan jag ge er en liten ledtråd: PREMIÄREN AV NEVER SAY NEVER! Någon som kan lista ut varför jag är exalterad nu? :)
Godnatt! ♥
Haha, tufft skärp som jag hittade i garderoben när jag rensade. Låter det inte lite creepy? Paul Frank is you friend, he doesn't want to hurt you typ? He just want to be nice :D Okej, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0