long sunday

Hej på er! Hur har er dag varit?
Jag tycker att denna dag har känts riktigt seg och otroligt lång, ironiskt nog. Dagen har ju faktiskt varit en timma kortare, eftersom vi precis har ställt om till sommartid. Tycker ofta det känns konstigt de dagar man ställer om klockan, men just idag kändes det åt fel håll.
Jag har inte haft så mycket för mig idag. Har tagit lite kort och sen satt jag någon timme och skulle klippa av jeans till shorts, men det gick åt skogen och alla blev skitfula haha. Försökte plugga lite också, men jag somnade mitt i en mening så det blev inte mycket med det.
Nu ska jag stänga av datorn, fixa lite och sen vill jag gå och lägga mig riktigt tidigt ikväll. Det känns som att jag har enorm sömnbrist vilket inte är någon bra start på ny vecka.
Godnatt allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0