8 maj 2011

God morgon!
Idag lyckades jag sova någorlunda länge, längre än i går i alla fall då jag vaknade efter knappt 7 timmars sömn. Rätt jobbigt att få mer sömnbrist under helgerna än i veckorna? Så ska det ju inte vara.
Har nyss käkat frukost och nu ska jag fixa lite här. Ska byta sängkläder, plocka undan och städa lite smått. Senare åker jag nog antingen till gymmet eller så sticker jag ut och springer, vi får se lite. Lite nya bilder skulle väl inte vara helt fel heller? Vill passa på att njuta av solen idag också!
Kommer troligen inte sitta inne så mycket här vid datorn, men vi hörs med mer uppdatering lite senare. Ha det fint!
Vad ska ni hitta på denna söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0