9 maj 2011

Hej allihopa!
I morse när jag skulle skriva ett inlägg innan jag stack till skolan så krånglade internet så det gick inget vidare. Men sen så har blogg.se krånglat rejält också. Jag skrev ett antal inlägg igår som aldrig publicerades, vet inte varför? Hoppas att allt är som det ska nu i alla fall.
Kom nyss hem från skolan. Så himla varmt och skönt det är ute då! 23 grader i skuggan, riktig sommarvärme ju! :) Dock var det bara 7 grader när jag cyklade hemifrån i morse, men senare blev det varmt så då bytte jag om till shorts.
Nu ska jag ta något att äta och sedan har jag tänkt sätta mig ute på baksidan och bli av med de läxor jag har. Som tur är är det inte så mycket just idag, endast ett par smågrejer.
Vi hörs hörni, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0