a day when everything feels fine

Hej alla söta!
Idag känner jag mig på bra humör, och det tackar vi vädret för! Sommarvärmen är tillbaka, och vi håller tummarna för att den är här för att stanna :)
Spelade beachvolleyboll i trädgårdsföreningen på idrotten idag, det försämrade ju inte sommarkänslan precis. Riktigt härligt, och kul!
Kom hem för ett tag sedan och nu ska jag strax ta något att äta. Känns lite tråkigt att tvingas plugga en fin dag som denna, men så är fallet för mig. Har prov i morgon, sista provet att repetera inför på hela terminen, men jag tror att jag kan stora delar av allt jag måste kunna så det blir mest att läsa igenom lite snabbt. Sen ska jag fokusera på en inlämningsuppgift som jag verkligen vill bli klar med, så att jag sen är fri från allt. Inte långt kvar.

Känner på mig att mitt goda humör kommer dras ner rätt kraftigt när jag sätter mig och pluggar, men hellre det så jag blir klar med allt plugg någon gång.
Ni får ha det så bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0