changes and differences

Nu för tiden går alla kvällar jättefort, så jag hinner nästan aldrig ta det lugnt känns det som. Det var skapligt länge sedan jag hade en slapp vardagskväll framför tv:n. Apropå det så känns det som att jag aldrig kolla på tv nu för tiden heller. Herregud, vad har hänt med mig..? Hahah. Mina naglar var det ett bra tag sedan jag hade tid att måla också..
Ska försöka sova strax, men nu för tiden brukar det ta ett bra tag innan jag lyckas somna. Vad beror alla dessa förändringar på egentligen? Var är den Emilia som jämt gav sig själv sköna slappa stunder framför tv:n och kunde sova hur länge som helst?
Har lite sovmorgon i morgon så får ju sova en stund längre åtminstone.
Godnatt allihopa och dröm sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0