förnyelse

Har fixat lite smågrejer här på bloggen nu. Har bl a gjort en ny header (bara tillfällig dock, en helt ny design är på väg!) och så har jag skaffat Fråga Mej. Det fungerar precis som Bloggsvar, ni klickar på lilla knappen här till höger och sedan kommer det upp en ruta där ni kan ställa era frågor. Det är väldigt smidigt och där får ni garanterat svar, så passa på att utnyttja den! Var inte rädda för att ställa frågor heller, det är bara roligt för mig att ha så många som möjligt att svara på.
Vad tycker ni om headern?

Själv tycker jag inte att den blev speciellt bra, men jag slängde bara ihop något snabbt för att slippa se den gamla haha. När man gör collage på picnik så försämras kvalitén kraftigt också så det är väl lagom kul att använda det. Men som sagt, ny design är på väg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0