FREDAG

Hej på er! Har ni haft en bra dag allihopa? :)
Började såklart med en skoldag, som som tur är är (haha, dubbeldubbel) såpass kort. Mötte upp Linnea, Anna & Daniela efter skolan. Gick och kollade ett tag, fast mesta delen av tiden gick åt till att leta efter Danielas väska som hon trodde att hon hade tappat, med mobil och plånbok och allt i. Blev en aning stressade om man säger så, men efter en halvtimme så märkte hon att hon hade lagt väskan i hennes andra väska, hahaha.
Tog en glass på Karamello och lite senare drog vi hemåt. Kom hem för en stund sedan. Ikväll blir det nog en slapp kväll för min del, ska bli jätteskönt.

Är det någon av er som har råkat ut för otur idag förresten? Det enda som har hänt mig var att min cykel ramlade i morse när jag la väskan i korgen som tydligen var för tung, och så blev korgen helt sne och bucklig, men det har hänt rätt många gånger förut.

Hoppas att ni får en bra kväll allihopa, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0