hälsofreak & kanelbullar

Hej allihopa! Allt bra? :)
Med mig är det bara bra. Det blev ett antal timmar på stan för mig och Anna. Vi åt jättegod lunch inne på Hälsofreak också. Jag har aldrig varit där förut, men det var riktigt gott. Det finns olika sallader, wraps osv, men vi valde att plocka ihop en egen sallad. Det fanns en hel del att välja på och det kändes riktigt fräsht, värt ett besök!
Efter lunchen rullade vi vidare, mätta som vi var, haha. Kollade i affärer ett par timmar till och hittade lite smått och gott. För ett tag sedan kom jag hem, precis lagom till att kanelbullarna mamma bakat var färdiga. Har pratat om att jag vill ha kanelbullar i fler a veckor snart, så det var efterlängtade bullar.
Nu ska jag ta det lugnt ett tag, kanske borde ta och plocka undan lite här också, det ser lagom tjusigt ut för tillfället. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0