härlig dag!

Hej allihopa! Har ni haft en bra dag?
Min har varit toppen! Skolan rullade på rätt bra. Allting känns så mycket lättare och bättre när det är varmt och härligt väder, eller hur?
Mötte upp Anna & Linnea efter skolan. Vi gick och kikade i affärer en lite stund innan vi köpte med oss fika och satte oss i gräset vid domkyrkan. Hade det riktigt mysigt!
Gick och kollade en lite snabb sväng till och sen cyklade vi hem. Stötte på en och annan polis, fyllon och en orm på vägen hem, mindre trevligt. Kom hem för drygt en halvtimme sen och har nyss ätit. Nu ska jag bli av med lite läxor har jag tänkt. Om jag orkar så kanske jag sticker ut och springer en sväng lite senare, men vi får se.
Här kommer ett par bilder från idag, tagna med lilla digitalkameran. Vi hörs, kram kram!
Så söta små vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0