like abracadabra

Hej på er!
Skolan gick rätt snabbt idag faktiskt, skönt det. Åt tapetklister på hemkunskapen idag, visste inte att det var meningen att man ska äta det. Eller nä, det var kräm, eller något som skulle likna kräm i alla fall, men det såg precis ut som tapetklister. Smaken behöver vi inte ens nämna, uäk.. Men Linus och Oliver är för goa alltså, hahaha. De livar minst sagt upp stämningen, kommer sakna de där söta små töntarna!
Hade matteprov nu sista lektionen. Det kändes förvånansvärt lätt så jag tror att det gick hyfsat bra. Skönt att kunna pricka av ännu ett prov på listan, har inte så många kvar nu faktiskt. Jag tror att vi bara har två prov kvar, och sen ett gäng inlämningsuppgifter då förstås. Men det närmar sig...
Missade bussen så jag kom inte hem förrän alldeles nyss. Känns rätt jobbigt att komma hem så sent som halv fem, speciellt med tanke på att jag har en massa att göra. Ska samla lite energi nu och sen sätta igång med plugg.
Vi hörs senare allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0