monday you can fall apart

Hej hopp! Är allt bra med er? :)

Med mig är det hyfsat. Skoldagen har jag inte mycket att säga om, inget som är roligt att lyssna på i alla fall. Efter skolan gick jag tillsammans med Annika & Elisabeth och satte oss på Coffeehouse by Gerorge. Det blev en trevlig stund med fika och plugg. Hur mycket det blev av det sistnämnda kan vi diskutera..
Kom nyss hem och ska fortsätta plugga lite. Känner mig bättre i halsen nu än vad jag gjorde i morse, men jag är fortfarande trött och mår inte helt hundra. Ska ta det lugnt i kväll och se till att piggna till tills i morgon.
Glömde att ta outfit bild i morse så någon sådan kommer inte upp idag. Men vi hörs senare, puss!
Här kommer ett par söta bilder från helgen så länge.

Kommentarer
Postat av: ullis

Snygga tjejer!:)<3

2011-05-23 @ 19:23:28
URL: http://ulrikaschildt.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0