när du väl är intrasslad vill du inget hellre än att ta dig ut

Godkväll allihopa! :) Hoppas att det är bra med er.
Med mig är det sådär halvbra, men det skulle ändå kunnat vara sämre. Har åkt på en rejäl förkylning, troligen pga att jag sprang igår då jag inte borde ha gjort det. Kände redan då att jag hade ont i halsen och mådde inte tiptop i övrigt heller, men jag ville inget annat än att springa så det gjorde jag. Nu efteråt, med korten i handen så att säga, förstår jag ju att jag inte borde ha gjort det. Menmen, jag får väl skylla mig själv.
Skulle egentligen springa lilla blodomloppet med skolan i morgon, men det blir jag tvungen att stå över nu. Men åh, jag vill springa. I vanliga fall kanske man tänker att det är rätt tråkigt med skoljogg och liknande grejer, men egentligen är det ju kul. Eller ja, det tycker jag i alla fall. Det är kul att då och då få lite utmaningar, springa vissa sträckor på tid osv.
Aja, nu är det inte mycket annat för mig att göra än att fortsätta ligga här och snyta mig och hoppas på att jag frisknar till snart.
Hoppas att ni har haft en bra dag allihopa och att ni är friska och glada! Puss & godnatt ♥
Halvkass mobilbild sådärja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0