search for the moon & reach for the stars.

Det var länge sedan jag hade en så slapp och skön vardagskväll. Men det var precis vad jag behövde! Att något så enkelt som att kolla på tv kan få en på så mycket lättare tankar och bättre humör. För en stund i alla fall. Synd att de slappa vardagskvällarna är så få. Önskar att jag kunde ta en stund varje dag då jag bara lägger allt åt sidan och ägna mig åt något som inte handlar om skolarbeten eller någon typ av måsten. Ja, de är verkligen underskattade de där stunderna utan krav och press. Och där slutar jag, innan jag börjar låta alltför mycket som någon typ av filosof eller seg pensionär...
Nu ska jag få ordning på lite grejer här innan jag gör mig redo för att gå och lägga mig. Känner för att sova riktigt tidigt idag, men vi får väl se hur det blir med det.
Hoppas att allt är bra med er, godnatt! ♥
Bild från arkivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0