something you can never rearange

Hallå! :)
Tänkte bara titta in här lite snabbt innan jag har annat att göra. Kom nyss hem efter en vanlig skoldag. Vi tog bussen idag eftersom det snöade i morse. Sen läste jag på bussen vilket resulterade i att jag blev fruktansvärt åksjuk, vilket jag alltid blir och det vet jag väl om. Men ja, åksjuk blev jag, och även Ebba, så sen hade jag spykänsla/ont i magen/ snurrig om vartannat, resten av dagen. Spelade keyboard på musiken idag, usch. Det är något jag varken förstår mig på eller tycker är kul. Sen råkar det ju vara så att jag inte är något vidare på det heller.
Kom hem för en stund sedan i alla fall. Ska äta något och sedan sticker jag och tränar.
Vi hörs senare, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0