Spring Fair

Hej på er! Är allt bra? :)
Med mig är det helt okej, förutom att jag är skapligt trött. Har som sagt haft Spring Fair på skolan, så har varit där från 8.40-14.00. Har burit stolar och bord och fixat med annat till att börja med, och sen tagit betalt. Hann gå runt en liten sväng också, köpte mat och så. Det var riktigt kallt att stå där till en början, men framåt slutet blev det lite skönare. Gruppen som jag var i hade hand om Mumsmums-katapullten, hahahhah. Riktigt smart grej det där ;) Lockade en hel del barn framförallt, men även en del pappor som kände att de skulle visa sina skills.
Det blev en liten sväng ner på stan med pappa innan vi åkte hem. Nu har jag bara tänkt att chilla resten av dagen, är rätt utmattad så jag orkar inte med något annat.
Ni får ha en fortsatt bra dag allihopa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0