the only ones that are good enough for anyone

Hej allihopa! Hoppas att ni har haft en bra dag.
Min har varit bra. Har firat syster till stora delar av dagen, ätit tårta tills jag inte kunnat göra annat än att rulla. Tog mig i alla fall till gymmet och tränade ett tag. Det var inte alls så mycket folk där som det annars brukar vara en söndag, så det var skönt. Även fast det är skönt att kunna springa ute nu, vilket de flesta troligen gör så här års, så är det ändå skönt att variera träningen en del, och köra inne då och då. Man tränar ju lite olika saker också, på gymmet kör jag ju annat än kondition.
Nu ska jag strax göra mig klar för att sova. Har ju en hel skolvecka framför mig, eller okej det har väl de flesta haha, men det vore ju synd att börja en ny vecka med att inte lyckas komma upp ur sängen.
Juste, en annan sak som jag tänkte berätta är att en ny design är på gång. Jag vet inte riktigt när den är klar, men det kommer inom relativt snar framtid tror jag, så håll utkik!
Nu vill jag strax sova, godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0