trött Emilia

Det är väldigt sällan att jag lyckas somna mitt på dagen, och det är ännu mer sällan jag lyckas somna mitt på dagen utan att det är meningen. Men det är precis vad jag gjorde förut. Jag la mig i soffan och fem minuter senare sov jag. Sov i en och en halv timme, och vaknade upp och kände mig skapligt mycket piggare. Det blir inte riktigt som det ska om jag inte får sovmorgon en lördag, så att sova den där extra timmen var nog precis vad jag behövde.
Vaknade till lite extra efter en dusch och har ätit för ett tag sedan. Nu ska jag checka om det är något bra på tv, annars sätter jag nog på någon film.

Vad har ni för er ikväll? Går ni ut och hittar på något kul, eller är ni hemma och myser? :)
Ni får ha det så bra allihopa, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0