waiting for it to come

Tja! :)
Kom hem från skolan för ett tag sedan. Dagen gick relativt snabbt ändå. Konstigt nog så känns skoldagarna inte så jättelånga nu. Enda anledningen till det som jag kan komma på är att det inte är så långt kvar till lovet nu, 42 dagar för att vara exakt. Sen är det ju helger och vi har en hel del andra helgdagar och lediga dagar, så det är bara cirka 25 skoldagar kvar. Med tanke på hur många hundra dagar vi redan har gått i skolan så är det ju inte alls långt. Snart sommar! :D
Ska äta något nu och sen får vi se vad som händer. Ska röja bort det sista plugget innan helgen också så det är överstökat.
Ni får ha de så bra så länge, vi hörs!
När det är kallt och tråkigt väder ute längtar man sig gärna bort till en varmare plats. Idag längtar jag mig dock varken speciellt långt bort eller långt tillbaka i tiden, utan nämligen till soliga Danmark där jag var under påskhelgen. Vi vill ha värmen tillbaka!

Kommentarer
Postat av: HANNA

haha ;) jag har rätt mycket att göra och sånt, så jag måste kolla det, och jag har liksom två datorer och den med photoshop är rätt upptagen ibland.. men jag försöker göra klart den och alla andra i helgen :)

2011-05-05 @ 16:54:52
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0