BREAKING DAWN PART 1

Imorgon ska jag & Clara på premiären av Breaking Dawn part 1.

När de dagen innan premiären ändrar från 15 till 11-årsgräns kan man undra om det är ett fult trick eller en ren tillfällighet? Nåja, vi slipper oroa oss för att inte komma in i alla fall... Har varit lite smått nervösa ett tag nu haha.

Precis som de flesta andra så har jag längtat efter att få se denna film ända sedan förra filmen kom, så jag är riktigt taggad inför i morgon! Känns kul att jag hade sådan tur att jag slutar tidigt just i morgon också och för en gångs skull kan pricka in så bra så jag kan gå på premiären. Nu återstår det bara att se om filmen lever upp till förväntningarna, men något säger mig att det kommer den göra...

Kommentarer
Postat av: Suzette

svar: okej, ska kika in den :)



jag tar de lugnt, ska snart vila lite i soffan innan jobb!

2011-11-16 @ 14:02:01
URL: http://suzette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0