får man lägga sig klockan åtta om man är över 7 år?

Funderar ärligt på att gå och lägga mig, är så fruktansvärt trött. Okej kanske inte precis nu då, men snart ändå. Frågan är bara om jag kommer vakna mitt i natten, superpigg? Nåja, vi får se. Har lite att fixa med samt måla naglarna först.
Hur är det med er då? Har ni haft en bra söndag? Min har varit i princip som de flesta söndagar; sovmorgon, slapp förmiddag, lite småfix/städning, tränat osv. Har hunnit med lite plugg inför veckan också, innan det blev för jobbigt att hålla ögonen öppna. Och så har jag såklart firat pappa! Ni glömde väl inte bort att det är farsdag idag?
Ni får ha det så bra allihopa, och försöka tagga till inför ännu en skolvecka.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

god morgon:)

på söndag nästa vecka är det 1:a advent! har du börjat känna av julen än?:D

2011-11-14 @ 07:03:09
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0