halv-helg

Bild från i fredags då jag och familjen var på Yogi.

Håller ni med om att torsdagar ofta känns lite halv som fredagar? Även om det inte riktigt är helg än, så vet man att redan då är det inte alls långt kvar. Förhoppningsvis så går sista skoldagen på veckan skapligt fort också, så ja, den där halv-helg-känslan får jag ofta på torsdagar.
Slutade tidigt idag, så har redan hunnit med en sväng till gymmet med syster samt tagit det lugnt här hemma ett tag. Efter att ha tagit en dusch ska jag göra ett sista ryck med pluggandet, och sedan får det vara nog för veckan. Trots att denna vecka har varit en av mina lugnaste på väldigt länge när det gäller plugg, så känner jag mig helt slutkörd. Helgen kommer passande med andra ord.
Ha det fint allihopa!

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Så gott och mysigt det ser ut att vara! Vad är det för typ av mat?

2011-11-10 @ 19:32:37
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0