NYÅRSKLÄNNINGAR

Ni som letar efter klänning till jul/nyår har några tips här ovan! Samtliga klänningar kommer från inlovewithfashion.com. De har rikigt många snygga klänningar där! Beställde själv en igår, visar den så fort jag har fått hem den.

Nu när jag redan pratar om kläder kan jag passa på att svara på en fråga som kanske intresserar fler av er. Det var en tjej vid namn Cesanna som frågade om var i Sverige man kunde köpa en sån jacka jag skrev om igår, eller en liknande.
Tyvärr har jag inte sett en likadan någonstans här i Sverige, men om ni vill ha en av samma märke (Barbour), så är det säkert bara att söka på Babour damjackor eller något i den stilen. Har även sett en liknande modell på Gina tidigare i höst, dock vet jag inte om den finns kvar eller inte. Hoppas att något av det kan funka!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jätte fina klänningar! Hur mycket ligger frakten på ungefär? Tänkte eftersom det är en engelsk sida :D kram

2011-12-01 @ 11:39:00
URL: http://jlinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0