surdag

Det blev alltså en sväng till Stockholm redan igår! Var på Stockholmsgruppens kontor, fick fylla i lite papper och ta bilder. Det gick bra, tror jag iallafall, och var riktigt kul!

Men, precis som rubriken säger, idag har jag haft en riktig surdag. Det var inte min dag helt enkelt, har känt mig i princip så negativ man kan bli haha. Lite tråkigt, men det behövs en del negativa stunder för att andra stunder ska kännas positiva, eller hur? Har gått och väntat på ett besked angående Stockholmsgruppen hela dagen också, men det har inte kommit. Nåja, det finns inte mycket man kan göra förutom att hoppas på det bästa. Hur som helst känns det riktigt kul att jag har fått göra det jag har gjort hittills, och jag skulle aldrig ta tillbaka det.

Appropå något annat, jag har varit dålig på att ta outfitbilder den senaste tiden. Men det ska jag försöka få ändring på!
Nu ska jag fortsätta kika på Idol, ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Johanna

tänk på disa när det gäller negativa tankar ;) haha

2011-11-25 @ 22:41:12
URL: http://biebsloverss.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-fredag.html#comment

ska vi följa varandra på bloglovin?

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-12-02 @ 19:10:09
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0