thinking, starting, revealing

Inlägget jag skrev igår publicerades aldrig tydligen... men bättre sent än aldrig?

Under hela dagen har jag, Anna och Linnea hållit på att fundera, planera och tricksa med en idé. Jag kan inte avslöja allt för mycket än, men jag kan lova att ni kommer få chansen att ta del av detta, och en del av er som tidigare har efterfrågat något liknande blir säkert glada. Det ska bli kul när vi så småningom kommer igång och avslöjar mer för er!

Söndagkväll - då ångesten och olusten inför skolan ofta brukar komma krypandes för min del. Men nej, inte ikväll. För min del har bara halva helgen gått än så länge. Jajemensan, har studiedag både måndag och tisdag. Passar skapligt bra just nu måste jag säga. Dock lär jag väl bli tvungen att sätta mig med en del plugg ändå, men det är sådant man får ta.
Ha det fint hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0