060911


Dagens // tröja, gant // skjorta, mom's/redgreen // armband, 82 // jeans, old ones // boots, Nilson Shoes //

Nu när jag har varit tillräckligt pigg och frisk för att gå till skolan två dagar i rad så kan man väl offeciellt säga att jag är återställd. Dock sitter lite av hostan kvar, men den får se till att försvinna med hjälp av hostmedicin.
Ska försöka se till att inte drunka i plugg nu ikväll, vilket jag garanterat gjorde igår. Jag tror att det går att klara av hela högen på, låt oss säga... under två timmar. Så, det är mitt mål! If you want it bad enough.
Ha det fint allihopa!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej, vilken fin bild du har i headern! Har du redigerat den i photoshop eller kanske in något annat program? Kika gärna in på min blogg och tveka inte att börja följa den med bloglovin! KRAM!

2011-10-06 @ 22:37:41
URL: http://tvillingsyrran.blogg.se/
Postat av: Linnea Persson

Skulle du kunna rekomendera några bra bloggar du läser?



Är bloppis något du funderat på att ha? :)

kram

2011-10-07 @ 19:26:57
URL: http://lifeofnikon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0