BACK ON TRACK



Äntligen tillbaka
. Under dessa drygt tre dagar har jag konstaterat ett och annat. Man är beroende av internet, thats it. I-lands problem tycker vissa, men samtidigt verklighet för de flesta. Handlar det inte om att hålla kontakten med vänner så handlar den antingen om att blogga/läsa bloggar, skolarbeten eller att göra saker som kan få en att slappna av. För mig alla fyra. Ja, jag blir avslappnad av att sitta och bläddra runt bland alla hemsidor på min likeit-lista (läs: KLÄDER). Nu har jag i alla fall tillgång till alla mina nödvändigheter igen, även om jag kanske inte skulle klassa skolarbeten som nödvändigt jämt.
Nåja, det var väl framför allt det jag ville ha sagt. Som jag skrev tidigare har jag en hel del på gång i skolan just nu, men mycket av pluggandet för veckan är i alla fall avklarat. Kan passa på att säga att jag är mer än sugen på en ny header, och har varit det ett bra tag, men väntar fortfarande på ett bra läge för att ta en ny passande bild. Det lär komma så småningom!
Ha det fint hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0