BEN & JERRY'S

Efter att redan ha tillbringat största delen av veckan nerbäddad hemma i soffan med feber, huvudvärk och hosta så kan ni kanske föreställa er att vakna med feber var bland det sista jag ville göra idag. Men ja, det var inte mycket att göra mer än att stanna hemma idag också. Som tur är så börjar feber avta i alla fall, så jag hoppas att det fortsätter åt det hållet.
För första gången på drygt 4 dagar så har jag idag känt mig hungrig, vilket är ännu ett tecken på att jag börjar friskna till. Tidigare i veckan har jag knappt fått i mig mer än mackor, äpplen och glass så idag har jag gjort framsteg ;) Men okej, nog pratat om hur gött jag har det här hemma... Hur är det med er? Allt bra? Har ni passat på att vara ute och njuta av det sista sensommar vädret? :) För oj så varmt det har varit de senaste dagarna! Dock har jag själv inte haft turen att känna på värmen då jag inte lämnat huset sedan i tisdags, haha...
Nu ska jag hämta lite Ben & Jerry's, eller kanske godis, och kolla på tv! Ha det fint hörni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0