inget internet

Tänkte bara titta in här snabbt och säga att jag inte har internet hemma för tillfället, det försvann i söndags utan anledning och de har inte hittat felet än. Det har inte gått att mobilblogga heller förrän nu.. Tänkte åtminstone säga att jag lever. Har grymt mycket i skolan nu, plus en del saker som jag fortfarande måste ta ikapp sedan jag var sjuk, att jag knappt vetat var jag ska ta vägen. Får se när internet kommer tillbaka, men det lär inte vara så mycket uppdatering under veckan ändå. Ni behöver i alla fall inte sitta och fundera på var jag håller hus - jag kan försäkra er redan nu om att jag kommer vara begravd i läxor, uppsatsskrivning och provpluggande de kommande dagarna. Ska försöka bli klar med det mesta snabbt, men får se hur det går då högen är stor. Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0