SBT SHOES

Har ni spanat in Style by Tyras skor än? Vad tyckte ni om det i så fall? De kom upp på deras hemsida i förrgår och vad jag har kunnat läsa så har det gått väldigt bra för dem än så länge.
Jag satt spänt och väntade i torsdags eftermiddag och blev lite småsur när lanseringen dröjde ett par timmar. Dock måste jag säga att efter att ha sett dem var det tyvärr inga av dem som jag föll så där pladask för. Visst tycker jag några av dem var snygga, bl a några av de lårhöga stövlarna och kängorna med snörning, men det var inget som föll mig i smaken fullt ut.
Men om ni letar efter stövlar i olika former, färger och material så kan jag meddela att ni har hittat alldeles rätt! Priserna är dessutom super.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

DAGENS BLOGG - VINNARE & NY OMGÅNG FINNS UPPE. LYCKA TILL!

2011-10-01 @ 20:24:08
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: Nathalie Nyrén

snygga!

2011-10-01 @ 22:33:23
URL: http://nathalienyren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0