2 months ago

Att sluta fem över halv två är definitivt något jag skulle ställa upp på att göra varje dag. Har alltså en lång och skön eftermiddag framför mig! Tyvärr tvingas jag ägna en hel del av tiden åt pluggande, men just nu känns det inte så otroligt tungt som det annars kan göra. Dock lär jag väl ha ändrat uppfattning om 40 minuter eller så...
Fick nyss svar från Anna och Linnea, och jag måste säga att även om just idag var en rätt bra dag, så önskar jag att jag vore tillsammans med dem nere i Slovenien just nu. 30+ låter inte helt fel i mina öron, och det känns som att det var en evighet sedan man fick känna på något så underbart. Se till att njuta lite åt mig också hörni, och ha det superbra!
Ni får också ha det så bra förresten, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan :) nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-169.html

2011-09-16 @ 17:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0