another view

Det blev ingen bloggning för min del igår, kom inte hem förrän efter elva och då var jag inte taggad nog till det. Hade i alla fall en supermysig fredag! Efter att ha fikat på Espresso House med ett gäng tjejer, där vi råkade sitta kvar i tre timmar haha, så stack vi hem till Ebba. Där åt vi mat och kollade in deras mysiga takterass! Sen bar det iväg hem t Annika, med Elisabeth, Ebba & Ebba. Där blev det myskväll med godis, kortspel och tv. En riktigt härlig kväll med fina tjejer!
Har ännu ingen planer för dagen utan jag får se vart jag tar vägen helt enkelt. Något som är säkert är i alla fall att jag ska slappa och verklgen njuta i helgen. Åh, så underbart skönt.
Ha det fint allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: ullis

låter som en riktig toppen dag!

2011-09-17 @ 12:18:59
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0