caught

Jag blev kär. Igår. Inne på JC.

Det var denna snygga jacka som fångade min blick och jag blev helt fast direkt. Bilden ger den inte rättvisa för fem öre, men attans så snygg den var.
Så fort jag kunde sluta tänka på att det var den snyggaste jackan jag sett på otroligt länge, så tvingade jag mig själv att svara på dessa frågor:
Behöver du en jacka? Nej...
Borde du köpa en jacka? Njae...
Har du lovat dig själv att inte köpa något på 10 veckor? Hmnjaa, kanske det...
Vill du köpa den ändå? JA!

Åh, jobbig situation, minst sagt. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte kunna sluta tänka på den, men jag vet att jag borde försöka släppa den. ÅH. I-lands problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0