DRY LAKE

Okej, nu har jag en sak jag måste erkänna... I helgen bröt jag mitt zero-shopping-in-10-weeks-löfte. Till mitt försvar så kände jag mig helt enkelt tvungen när jag hittade denna stickade tröja, eftersom den var precis vad jag letat efter. Off-white, over-size, kabelstickad och helt perfekt. Så ja, det var helt klart värt att jag bortsåg från mitt löfte en gång för denna underbara tröja. Och i helgen var det ju någon form av super-helg (anledningen bakom det vet jag inte) vilket innebar erbjudanden i i princip varje butik, vilket gjorde det ännu svårare att avstå från att shoppa.. Men att jag gjorde detta undantag betyder såklart inte att jag har gett upp denna utmaning jag har mot mig själv... ;)


SOLO, 599 kronor.

Kommentarer
Postat av: Ebba

snygg!

2011-09-28 @ 16:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0