krafter vi aldrig känner

Att vakna och på en gång känna att allting är hopplöst är väl inte det roligaste, men det var precis vad jag gjorde i morse. Till att börja med vaknade jag på helt fel sida. Rättare sagt vaknade jag 04.50. Bara det säger väl en hel del antar jag... Så jag var skapligt trött, och som pricken över i hade jag även ont i magen, huvudet samt halsen. Men trots detta så lyckades dagen vändas om helt och hållet, och tillslut var jag på mycket bättre humör än på länge. Tog en lång och mysig fika med gänget av härliga tjejer och allt kändes toppen!
Efter god mat hamnade jag framför Idol, och inte förrän vid tio sattes datorn på. What's going on? Haha.
Ska försöka somna tidigt i hopp om att vakna upp friks och pigg i morgon. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0