only doing this out of frustration

Dagens // cardigan, New Yorker // jeans, Carlings // linne, Topshop //

Har inte riktigt haft energi till något vettigt idag, varför vet jag inte. Har bara fallit pladask, och inte orkat göra något åt det. Nåja, sådana dagar kanske behövs ibland också.
Nu ska jag krypa ner i soffan under en filt och sätta på tv:n. Eller så lägger jag mig bara och lyssnar på en massa mysiga låtar. Apropå musik, så ångrar jag lite att jag tog bort den kategorin som jag hade här på bloggen förut... Gillar att jag kunde gå tillbaka då och då och lyssna på låtar jag lagt upp för länge sedan, ibland undrar man hur fasen jag kunde lyssna på det här, och ibland undrar man varför man någonsin slutat lyssna. Menmen, jag får nöja mig med spotifylistan. Vill ni att jag gör en kategori med musik igen förresten? Skriv en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Jeessiicca

Sv: Okej va skönt :)

Jag tänkte bara ta de lugnt ikväll, myskväl hemma :)

2011-09-23 @ 15:15:59
URL: http://jeessiiccapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0