sjuk

Igår mådde jag inget vidare. Blev bara tröttare och tröttare ju längre dagen gick och huvudvärken blev bara värre och värre. Hade även ont i revbenen, ryggen och var helt slut i kroppen. När jag kom hem la mig i sängen, totalt utmattad, och somnade direkt. Vaknade ett par timmar senare med hög feber, så resten av kvällen blev väldigt lugn.
Idag har febern gått tillbaka en del men jag var ändå tvungen att stanna hemma. Känner mig fortfarande rätt utmattad men det verkar också gå tillbaka nu. Nästan 12 timmars sömn var nog precis vad jag behövde. Nu ska jag krypa ner i soffan och sätta på någon bra serie. Apropå det, visst är det underbart att Gossip Girl börjat igen? Äntligen!
Ni får ha det fint allihopa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0