svar på tal

Kan du rekomendera någon billig klädaffär fast med snygga kläder? :)
Rätt svår fråga med tanke på att vad man anser är 'billigt' kan variera otroligt mycket från person till person. En del kanske tycker att en tröja för 2 tusen är piece of cake, medan många andra kanske inte ens vågar drömma om ett plagg till en tredjedel av det priset. Ni förstår vad jag menar? Men okej, nu tar jag förgivet att de flesta i ungefär min ålder håller sig till affärer med lite.. lugnare priser än så.
Här i Linköping har vi inte så många vråldyra affärer om man säger så, och inte heller så himla många affärer att välja på över huvudtaget. De flesta håller sig till affärer såsom Bikbok, Monki, Vila, JC. Alla dessa affärer har jag svårt för att kalla dyra, men det finns ändå vissa klädaffärer som jag ofta tycker känns ännu lite billigare. Då tänker jag framförallt på Cubus och Ginatricot, och ibland även H&M. Just Gina och Cubus är inga affärer jag själv brukar handla så mycket på, men jag är övertygad om att man kan hitta en hel del snyggt där ändå, bara man går in för det. H&M kan också rätt ofta kännas lite billigare än t ex JC, och där finns det ju minst sagt snygga grejer. En annan affär som onekligen är billig är New Yorker, och om man letar ordentligt går det att hitta saker även där.
Så,.. det blev rätt långt haha. Hoppas att du är nöjd med svaret i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0