what you can't achieve is what you want the most

Gårdagens // t-shirt, Vila // armband, 82 // jeansväst, H&M // jeans, Carlings //

Även fast skolan inte är uppe i topp-tempot än så tar det en hel del på krafterna. Oj vad jag fasar inför veckorna fullspäckade med prov en bit fram i tiden... Nu har jag åtminstone lyckats skaka av mig min förkylning, så precis som jag kunde ana innan så var en joggingtur det första jag ville ge mig ut på så fort jag blivit helt frisk. Det gick väl sådär, men mer kan man inte förvänta sig efter ett uppehåll på mer än en vecka.
Fick en kommentar av en person som frågade om jag inte kunde uppdatera här oftare. Jag kan svara såhär, att jag själv önskar att uppdateringen inte hade varit så låg som den har varit senaste tiden. Det är mycket annat som jag tyvärr måste prioritera före bloggen, men jag ska se till att uppdatera så mycket som möjligt! Så ja, lite förbättring kan ni förhoppningsvis vänta er.
Nu blir det dusch och mat, följt av plugg och Idol. Inte kan man missa när det är här i Linköping!

Kommentarer
Postat av: HANNA

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D lycka till :)

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-09-13 @ 21:21:22
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0