yesterday

Såhär såg jag ut igår då det var dags för tjejkväll! Firade Karro & Hanna som nyligen fyllt år, med mat, lekar och massa skratt. Ni är grymma tjejer!
Idag lär jag väl mest ligga hemma och hoppas på att denna så kallade förkylning vill ge med sig snart. Inte nog med att det är jobbigt att gå runt med halsont, rinnande ögon och huvudvärk, för det är det, men jag blir så rastlös och frustrerad när jag inte kan göra någonting. Helst av allt skulle jag bara vilja sticka ut på en lång joggingtur, men något jag verkligen har lärt mig är att man absolut inte ska träna när man är förkyld, för oj så mycket värre det blir. Så varesig du är halvsjuk eller bara småförkyld, så är det bäst att skippa träning och onödig rörelse helt och hållet. Hellre en promenad mindre, än en livshotande sjukdom, right? För ja, det är precis vad som kan hända. Så det är helt enkelt att bara gilla läget och finna sig i att man skippar träningen under en och en halv vecka.
Jag får väl försöka stå ut med att tvingas kolla på tv och äta popkorn antar jag. Mjo, det är kanske inte så dumt det heller.
Ni får ha en härlig söndag allihopa, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej var har du köpt skortan/blusen?:)

2011-09-18 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0