MY WEEK

4 pics through my iphone.

1. En morgon i väntan på bussen 2. Lunch med Annika på Wayne's 3. Clutch-spaning inne på Åhlens 4. En Emilia på Bikbok-toan.

Trots en hel del tungt arbete och timmars slitande för att få någorlunda ordning har jag haft en riktigt rolig praovecka på Bikbok! Har träffat på många supertrevliga människor och självklart lärt mig massor. En minnesvärd vecka, minst sagt. Kändes faktiskt tråkigt att den redan är över då tiden har gått så himla fort, men jag har ju trots allt drygt en veckas påsklov framför mig, vilket inte känns så tokigt det heller.

Hoppas att ni har haft en bra sista vecka i skolan, för visst får ni alla påsklov nu? Och idag är det ju nästan som fredag, eller hur? Så se till att ha en riktigt mysig kväll hörni, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0