answers

Anonym om svar:

Kan du nt visa hela din gaderob? asså hur den ser ut o kanske lite tips m.m?

Svar: Jo visst kan jag göra det! Men vad är det för tips ni skulle vilja ha i så fall? Tips på hur man kan sortera allt i garderoben, eller något som har mer med kläder att göra? Skriv gärna så jag vet vad ni menar och vad ni vill se! :)

 

E om Dr Denim:

Ställer samma fråga? :)

(Frågan under hadlade om om man kunde ha samma modell i Plenty som i Kissy)

Svar: Yesbox, jag har samma storlek i båda modellerna :)


Anonym om 6 months ago:

sa inte du att du hade plånboksdiet? och så har du köpt både en tröja och en väst?

Svar: Jo, det stämmer. I hela 10 veckor har jag besämt mig för att inte köpa någonting, åtminstone inte kläder eller liknande. Och jag är hundra på att jag kommer klara det! De senaste sakerna jag visat här beställde jag innan jag påbörjade min plånboksdiet, så det är inget fuskande det handlar om ;)

 

love om FAVORIT?:

alla var jättefina! jag undrar om du läser fanny staafs blogg? din blogg börjar likna den mer och mer, men det är bara bra för jag älskar den bloggen! ha det så bra! tacksam för svar. <3

 

Svar: Nej, jag läser inte hennes blogg, hade faktiskt inte hört talas om den förrän för ett par veckor sedan. Men kul att du gillar det! Tack detsamma söta du! Och sorry om svaret kom lite sent, till er andra också, men bättre sent än aldrig, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0