svar

Samma fråga har dygt upp ett antal gånger här, så jag tänkte passa på att svara på den om det är fler av er som undrar.
Just denna fråga kommer från en tjej vid namn Anni.

Fråga: Hej! du är urgullig blogg, som jag läser dagligen. först och främst vill jag säga att du är jätte söt och har en sjukt bra blogg!

men sen är det en sak jag underar, jag tycker att du har jättecool klädstil men det känns som om du har smockfullt med kläder! nya kläder varje dag typ ? :o därför undera jahg om du kan ha en bloppis? :D älskar dina kläder :)

 

Svar: Hej där! Till att börja med; tack tack tack! Ni förstår inte hur glad jag blir över dessa söta kommentarer! Sen kan jag väl inte ljuga, utan jag måste hålla med om att jag har en hel del kläder, haha.. När det gäller frågan om bloppis så har jag fått den ett par gånger, och denna gång blir svaret ungefär likadant. Just nu känner jag inte att jag har en massa kläder i garderoben som jag vill rensa ut så tyvärr lär det inte komma någon bloppis inom snaraste framtiden. Däremot kan jag näst intill lova att det kommer en bloppis någon gång i framtiden, så för er som är intresserad är det bara att hålla utkik lite längre fram i tiden. Om det är många av er som är intresserade så kanske det bidrar till att bloppisen dyker upp snabbare, så om ni själva skulle tycka det vore kul med en bloppis här, så let me know! :)


Kommentarer
Postat av: edita

Läs gärna min blogg!

FASHION

2011-08-16 @ 11:20:32
URL: http://editaaas.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg :D

2011-08-16 @ 11:32:40
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

Kan du nt visa hela din gaderob? asså hur den ser ut o kanske lite tips m.m?

2011-08-16 @ 12:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0