uuh (h)

Jäklar va vi körde på på gymmet idag! Helt slut. Men det känns riktigt bra efteråt.
Jag har ju inte bloggat på rätt länge nu som ni har märkt. Först va ju jag och nea på annas land :) Vi bastade, åkte fyrhjuling, spelade kort in på natten, åt godis, åkte till arkösund, gick ut på natten med bara en stor tshirt och gummistövlar ;) ,såg på film, gick till byn som inte fanns,... massa :) Och det bästa av allt, jag har nuddat en höbal! (h) ni vet en sån där stor vit? hahaha, det har jag alltid velat göra.
I måndags så plockade familjen upp mig på annas på land, och sen åkte vi direkt till ett par kompisar i kaggebo. En av dom är 12 ( men hon va inte där) och en är 16, alltså lika gammal som cecilia. Så jag hade inte så mke att göra, åkte båt en sväng och åt typ. Stannade till elva elr ngt på kvällen, och då åkte vi direkt till landet.
På tisdagen så åkte vi och ngr andra kompisar till familjen ut till en ö. Åt och så där, fast jag badade inte för det var bara 17 grader elr ngt. Sen åkte vi vattenskidor och tube två stycken. Kul (y) Sen åt vi hos dom på kvällen.
Idag åkte vi hem från landet efter lunch, och jag åkte som sagt direkt till gymmet. Nu kommer 3 av cecilias kompisar hit med tåg, och dom ska ut till landet ikv. Men jag och pappa stannar hemma, vi har åkte så mke fram och tbx hela tiden så jag vill inte åka dit nu igen, och pappa vill spela golf ;)
Hur är det med er då? Allt bra? :)
Här ngr bilder också!
egopic hoho ;)
några sekunder efter att jag tog bilden så ramlade jag bakåt över sängen och efter det följde ngr minuters asgarv från två kära små vänner ;) HAHAHHAHA.
ni är bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0