3 ööö :)

Hej, och förlåt för en rätt dåligt uppdatering idag. Hemma nu iaf. Efter att jag och anna hade ätit pizza här, så gick vi och mötte nea. Vi gick till den blå stinkande lekparken med jättegungan (a) Hade rätt mke kul, HAHAHA. Maskros, backslick, fejkblonda anton, heejdå lööökes brorsa :) thahhaha.
Efter ett tag gick vi hem t nea o kollade på morden i midsomer. Och sen skrämde klara ihjäl oss, hah. Men gud, det är verkligen sommar nu! Klockan är halv tolv och det är typ nu det börjar blir mörkt. Det var fortfarande ljust ute vid elva :o Sen när jag kom hem käkade jag massa jordgubbar :)
Kommer nog bli så att jag sitter uppe här ett tag till, hihi. Men säger godnatt nu iaf ♥
fiika (a) pärondryck är bäst jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0