packat & klart ;)

Hej på er :) Vi har tydligen inte kommit iväg än, haha. Jag trodde att vi skulle åka tidigare, men mamma och pappa kom hem för ett tag sen. Eftersom att jag trodde att vi skulle åka tidigare så har jag typ inte gjort ngt idag, förutom att packa då. Har chillat i solen på baksidan, läst & lyssnat på musik, målar naglarna osv. Och så cyklade jag på träningscykeln i uterummet. Det har 27.5 grader där inne. Puh! gissa om det blev varmt? haha, kanske inte var så smart av mig ;)
Men nu ska vi äta och sen åka iväg till landet. Ska fira midsommar där imrn, men några kompisar till familjen som vi alltid firar midsommar med. Sen stannar vi över helgen och åker hem på lördag eller söndag. Kommer inte ha någon dator, men ska försöka att komma ihåg att smsa in någon inlägg.
Nu måste jag gå, men jag önskar alla mina läsare en trevlig midsommar! :) Ha det bra, så hörs vi när jag kommer hem om inte tidigare. Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0