27e november

Godmorgon :) Hur är läget, allt bra?
Med mig är det super. Har sovit alldeles lagom länge, inte sådär så att man blir seg för att man har sovit så himla länge, utan lagom ;)
Tittade ut genom fönstret och såg att det fortfarande är minst 30 centimeter snö. Jag tycker att det är så fint med snö! Bara det inte smälter så är det helt okej. Fast om nån vecka så kommer jag nog ångra att jag har sagt det där... man tröttnar ju på snön ganska fort ändå, eller jag iallafall.
Ska nog ta en sväng till stan om ett tag. Kanske köper nån julklapp, och så ska jag spana in grejer som jag själv önskar mig ;) Nu börjar den svåra tiden, när man ska köpa julklappar till andra så hittar man en massa man vill ha själv, men så vet man inte om man ska köpa det eller om man ska vänta till jul och önska sig det istället... Haha, det är tufft.
Men vi hörs senare, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: B E L L A H U U Y N H ~

sv: hihi tack sötan ^^ <3

2010-11-27 @ 15:07:00
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0